نمایه نویسندگان

آ

  • آژند، یعقوب طنز و شوخ طبعی (کاریکاتور) در فرهنگ بصری ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 9-16]

ب

  • باوندیان، علیرضا حکمت خاک در عرفان هنری خیام نیشابوری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 81-89]
  • بلخاری، حسن «میزان»؛ نظریۀ هنر و زیبایی در عرفان ابن‌عربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 39-46]
  • بلخاری، حسن سخن سردبیر [دوره 1، شماره 1، 1401]

ح

  • حقایقی، سید عباس بازخوانی تحلیلی «هنر سنتی» از دیدگاه شوآن [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-70]
  • حکمت، نصرالله تعامل فرم و محتوا (یا لفظ و معنی) در ظهور زیبایی، و نقد ادبی بر پایۀ آن، در فتوحات ابن‌عربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-25]

خ

  • خلیلی، امیرحسین بازخوانی "توت فرنگی های وحشی" (اثر اینگمار برگمان) با تأمل بر معرفت النفس حکمت صدرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 91-97]

ر

  • رفیعی راد، رضا اشکال حضور زبان و ادب فارسی در فرآیند تولید نگاره‌‌ها در نقاشی ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-105]

س

غ

م

  • محمدی وکیل، مینا تداوم اندیشه حکمی مسیحی در نقاشی انسان گرای رنسانس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-59]
  • مستشرق، محمدجعفر بازخوانی "توت فرنگی های وحشی" (اثر اینگمار برگمان) با تأمل بر معرفت النفس حکمت صدرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 91-97]
  • مهدوی نژاد، محمدجواد نسبت مفهومی نظریه معماری سرآمد با سایرجریان های هویت گرا در کشورهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 27-38]
  • موسوی گیلانی، سید رضی بررسی شباهت‌ها و تفاوت‌های هنر اجرا‌ (هنر پرفورمنس) با آئین های عاشورایی و جایگاه مشروعیت تصویرگری پیشوایان دینی در نمایش و اجرا بر اساس فقه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-129]

ه

  • هاشمی، محمد دوستی از دیدگاه فلسفه اخلاق ارسطویی در فیلم سینمایی همه می‌دانند اثر اصغر فرهادی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]